Strony internetowe - Interkros.pl - Krosno

Innowacyjne rozwiazania dla nowoczesnej firmy

Pozycjonowanie stron www

Aktualna popularność wyszukiwarek internetowych – w szczególności Google – spowodowała, iż firmy "walczą" o jak najlepszą pozycję w wynikach wyszukiwania, aby być widocznym i dotrzeć do jak największej grupy potencjalnych klientów. Właściciele firm zauważyli, że nie wystarczy tylko zbudować serwis internetowy. Trzeba jeszcze ułatwić użytkownikom dotarcie do niego. W ten sposób powstało pozycjonowanie. Proces pozycjonowania to szereg działań, mających na celu podniesienie pozycji danej strony internetowej w wyszukiwarkach na określone wcześniej frazy tzw. słowa kluczowe. Proces ten bardzo często wiąże się z wcześniejszą optymalizacją strony, której ma dotyczyć. Najlepsze efekty dają kampanie długoterminowe, nastawione na systematyczną pracę i budowanie "wizerunku" strony www w sieci. Ze względu na fakt, iż algorytmy pozycjonujące wyszukiwarek często ulegają zmianom, cały czas należy śledzić i analizować aktualne dane o pozycji strony i podejmować odpowiednie działania w celu utrzymania lub poprawy aktualnej sytuacji. Dla każdego z naszych klientów opracowujemy indywidualną strategię pozycjonowania. Pomagamy określić słowa kluczowe oraz proponujemy dogodne formy rozliczenia.

Optymalizacja stron www

Optymalizacja, to szereg zabiegów w ramach danej strony, mających na celu poprawę interpretacji strony www przez wyszukiwarki, a co za tym idzie ich lepszą indeksację. Często sama optymalizacja wystarczy, aby wynieść stronę na szczyt wyników wyszukiwania. Optymalizacja strony internetowej jest ściśle powiązana z pozycjonowaniem. Poprzez odpowiednie rozmieszczenie tzw. słów kluczowych na stronie, możemy podpowiedzieć wyszukiwarce z jaką tematyką związany jest serwis. Warto również zadbać o to, by w kodzie strony www nie było błędów. Stronę można wykonać np. według standardu organizacji W3C XHTML 1.0 Strict. Kod witryny zgodny z tym standardem jest bardziej zrozumiały dla robotów wyszukiwarek takich jak Google, czy Bing. Także mniejsza ilość kodu ułatwia "czytanie" stron internetowych robotom. Linkowanie wewnętrzne, to linkowanie pomiędzy podstronami serwisu. Linki do podstron powinny znaleźć się nie tylko np. w głównym menu, ale także w tekście strony. Oczywiście najlepiej, gdy anchorami (treść, która jest linkiem) tych linków są słowa kluczowe. Dzięki m.in. takim zabiegom, Państwa strona będzie znacznie lepiej pozycjonowana przez wyszukiwarki, co z pewnością zwiększy ilość odwiedzin na stronie. Dzięki temu większa ilość potencjalnych klientów, będzie mogła zapoznać się z ofertą Państwa firmy. W ramach współpracy wykonamy dla Państwa pełny audyt już istniejącej strony www. Podpowiemy jakie działania należałoby podjąć w celu usprawnienia jej działania oraz uzyskania lepszych pozycji w wynikach wyszukiwania.

Google AdWords

Wysoka skuteczność marketingu w wyszukiwarkach wynika z jego niezwykłej kontekstowości. Jeśli właściwie stworzymy przekaz reklamowy, to trafi on wyłącznie do osób poszukujących informacji na dany temat. Można więc stwierdzić, uogólniając, że w wyszukiwarkach to nie my szukamy klienta, ale klient szuka naszej oferty. Aby zaistnieć w Internecie trzeba zapewnić sobie dobrą widoczność, czyli innymi słowy zadbać o wysoką pozycję w wyszukiwarce internetowej. Dzięki linkom sponsorowanym można w łatwy sposób wygenerować odpowiedni ruch na stronie internetowej. To szczególnie ważne wówczas, gdy dana strona jest słabo pozycjonowana (pojawia się nisko w wynikach wyszukiwania pod danym słowem kluczowym). Tradycyjne pozycjonowanie jest czasochłonne, a na efekty trzeba zwykle czekać kilka miesięcy. Wtedy z pomocą przychodzą właśnie reklamy AdWords. Kampanie AdWords sprawdzają się również doskonale, jeżeli chcemy szybko zaistnieć w sieci np. akcje promocyjne, wprowadzanie nowego produktu, itp. Kolejnym argumentem, za kampaniami linków sponsorowanych jest możliwość bardzo dokładnej analizy kosztów i skuteczności prowadzonej przez nas reklamy. A także bardzo niskie koszty (płacimy za kliknięcia), dodatkowo przez cały czas trwania kampanii możemy decydować o wielkości budżetu, jaki chcemy przeznaczyć na reklamę, pod jakimi słowami kluczowymi ma się pojawiać nasza reklama i jak długo będzie ona aktywna.

Korzyści z kampanii Google AdWords:

  • Znaczący wzrost odwiedzalności strony
  • pozyskanie nowych klientów
  • wzrost sprzedaży produktów i usług
  • popularyzacja marki produktu lub firmy w internecie
  • opłata tylko za widoczne efekty
  • swobodne ukierunkowanie reklamy